Με την Ελληνοϊταλίδα σταρ Βαλέρια Γκολίνο «άνοιξε» το 23ο Πανόραμα Κινηματογράφου

Με την Ελληνοϊταλίδα σταρ Βαλέρια Γκολίνο «άνοιξε» το 23ο Πανόραμα Κινηματογράφου

Valeria-GolinoΗ Ελληνοϊταλίδα σταρ Βαλέρια Γκολίνο (φωτ.) βρίσκεται από χθες στη χώρα μας. Η λεπτή, μελαχρινή, με την ξεχωριστή, αισθησιακή ομορφιά ηθοποιός παρουσίασε σε άπταιστα τα ελληνικά χθες βράδυ στο κοινό την κωμωδία «L’uomo nero» («Ο μπαμπούλας», στα καθ’ ημάς) του σκηνοθέτη-ηθοποιού Σέρτζιο Ρουμπίνι, στην οποία πρωταγωνιστεί, ταινία με την οποία άνοιξε το διαγωνιστικό τμήμα του 23ου Πανοράματος Κινηματογράφου στο σινέ «Απόλλων».

Κεντρικός ήρωας της ταινίας είναι ο Γκαμπριέλε Ροσέτι -τον υποδύεται ο σκηνοθέτης της ταινίας-, ο οποίος επιστρέφει στη νότια Ιταλία για να πει ένα τελευταίο «αντίο» στον πατέρα του, πρώην σταθμάρχη σε μια μικρή πόλη, όχι μακριά από το Μπάρι. Έτσι θα ξυπνήσουν μνήμες της παιδικής τους ηλικίας, της στοργικής μητέρας του (Βαλέρια Γκολίνο), του ανοιχτόκαρδου θείου, των φίλων του αλλά και του οξύθυμου και αυστηρού πατέρα του που εμβόλισε όλες του τις προσπάθειες για την υλοποίηση των καλλιτεχνικών φιλοδοξιών του.

Η Βαλέρια Γκολίνο παρουσίασε και τη μικρού μήκους ταινία «Armandino e il Madre». Διασχίζοντας με την κάμερα την όμορφη Νάπολη, η Γκολίνο καταγράφει στο σελιλόιντ μια τρυφερή ιστορία. Το όνομα του ήρωά της είναι Αρμαντίνο. Είναι ένα μικρό παιδί που παίζει τον ρόλο του φτερωτού θεού, του ακαταμάχητου Έρωτα, ανάμεσα στη σχέση του μεγάλου του αδελφού Ρομπέρτο και της νεαρής Σάρας που εργάζεται στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Madre.

Το Πανόραμα Ευρωπαϊκού Κινηματογράφου φιλοξενεί φέτος και τους σκηνοθέτες Semih Kaplanoglu («Μέλι»), Jerzy Skolimowski («Essential Killing»), Otar Iosseliani («Chantrapas») και Emir Kusturica. Το φεστιβάλ ολοκληρώνεται την Κυριακή 31 Οκτωβρίου στον κινηματογράφο «Απόλλων Cinemax Class», όπου θα προβληθεί σε avant premiere η ταινία «Somewhere» της Sofia Coppola, που τιμήθηκε φέτος με το Χρυσό Λιοντάρι στο Φεστιβάλ της Βενετίας. Πρόκειται για μια θαυμάσιας διάθεσης και ατμόσφαιρας ταινία, «ισάξια του “Lost in Translation”», όπως σημείωσε η κριτική.

NO COMMENTS

Leave a Reply