Στο Facebook μέσω κινητού οι Έλληνες

Στο Facebook μέσω κινητού οι Έλληνες

ImageHandler

Μέσω smartphones βλέπουν το timeline τους στο Facebook οι Έλληνες χρήστες του Διαδικτύου, οι οποίοι σταδιακά ανακαλύπτουν και το Twitter, το οποίο χρησιμοποιούν για να ενημερωθούν. Αυτό προκύπτει από την τελευταία έκδοση της ετήσιας έρευνας του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Επιχειρείν (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών που διεξήχθη για έκτη συνεχόμενη χρονιά και βασίστηκε σε απαντήσεις από 1.200 χρήστες του Διαδικτύου.

Η έρευνα διεξήχθη για 6η συνεχόμενη χρονιά, ενώ συγκεντρώθηκαν απαντήσεις από 1200 χρήστες του Διαδικτύου. Ένας στους δυο χρήστες δηλώνει ότι χρησιμοποιεί την εφαρμογή του facebook για να παρακολουθεί τις εξελίξεις και τις κινήσεις των φίλων του. Το υπόλοιπο 50% λέει ότι οι κινήσεις τις οποίες κάνει αλληλεπιδρώντας με τους δικτυακούς του φίλους είναι κατά σειρά: like, chat, share και μόνο το 8% δηλώνει ότι ανεβάζει φωτογραφίες.

Το 62% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι κάνει σε καθημερινή βάση χρήση του Facebook app, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό για τη web έκδοση είναι στο 53%. Δείγμα του τρόπου χρήσης των social media είναι ότι στο YouTube, το 92% δηλώνει ότι το χρησιμοποιεί για να ακούει μουσική. Επίσης, η έρευνα δείχνει ότι το 67% κάνει skip τις διαφημίσεις.

Ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης το οποίο φαίνεται να κερδίζει έδαφος είναι το twitter. Ένα ιδιαίτερο ενδιαφέρον στοιχείο είναι μάλιστα ότι ένας στους 4 χρήστες του Internet δηλώνουν ότι παρακολουθούν τις εξελίξεις μέσω του συγκεκριμένου μέσου. Σημαντικό γεγονός το οποίο ενίσχυσε την χρήση του μέσου και το 45% των χρηστών του δηλώνει ότι το ώθησε να εξοικειωθεί με αυτό, είναι η εμφάνιση των capital controls. Κατά την διάρκεια της συγκεκριμένης σημαντικής περιόδου, οι χρήστες επιθυμούσαν να ενημερώνονται άμεσα για τις εξελίξεις, από διαφορετικές πηγές προκειμένου να έχουν την δυνατότητα σχηματισμού της προσωπικής τους άποψης. Η έρευνα καταγράφει επίσης την σημασία του e-mail ως ουσιαστικό εργαλείο στην ολοκληρωμένη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ. Τρεις στους 10 χρήστες του Διαδικτύου δηλώνει ότι δίνει το e-mail του συχνά προκειμένου να παραλαμβάνει newsletters και 1 στους 4 ανοίγει συχνά τα e-mails που λαμβάνει.

NO COMMENTS

Leave a Reply